miércoles, 25 de noviembre de 2009

"Pa Moritz"


Volia fer un pa que m'ocupés poca estona però que alhora fos original. Dins la nevera vaig descobrir una ampolla de cervesa Moritz, que seria la meva aliada.
Amb la cervesa i el fantàstic blog de la Su, d'obligada visita per qui no el conegui, (http://webos-fritos.blogspot.com) va sortir aquest pa tan magnífic. Té una crosta daurada, una molla humida gràcies a la farina de sègol i un aroma a cervesa suavíssima. A més a més, aguanta estupendament el pas dels dies...és ara que encara s'ha d'endurir.


Aquí us deixo l'enllaç a la recepta:

Enlloc de cervesa Judas, la meva era Moritz...i la vaig haver de fer servir tota, perquè la farina em va absorvir tot el líquid...qui vulgui degustar la cervesa, haurà de tenir una altra ampolla preparada per si de cas...jo no la tenia! snif! Per altra banda, vaig posar llevat sec instantani (saf-instant). L'equivalència amb el llevat fresc és el resultat de multiplicar 0,33 per la quantitat de llevat fresc indicada a la recepta (en aquest cas: 5 g).

No hay comentarios:

Publicar un comentario